Davenport (1993) го дефинира (бизнис) процесот како:
"Структуриран,
мерлив сет на активности дизајнирани за да се произведе одреден излез за
одреден клиент или пазар. Тоа значи големо внимание на тоа како делото е
направено во рамките на една организација, за разлика од вниманието за што е
фокусиран производот. Процесот е тоа специфично подредување на работните активности
низ времето и просторот, со почеток и крај, и јасно дефинирани влезови и излези. Преземањето на процесот на пристап подразбира
усвојување на гледните точки на клиентите. Процесите се структури со кои
организацијата го прави она што е потребно за да произведуваат вредности за
своите клиенти. "
Оваа
дефиниција содржи одредени карактеристики кои процесот мора да ги поседува.
Овие карактеристики се постигнуваат со фокусирање на бизнис логиката на
процесот (како работа е завршена), наместо со земање на предвид на производот
(она што е направено). По дефиницијата на Davenport’s за процесот може да се
заклучи дека процесот мора да има јасно дефинирани граници, влез и излез, да се
состои од помали делови, активности, кои се подредени во време и простор, дека
мора да има приемник на исходите од процесот - клиент - и дека трансформацијата
која се случува во рамките на процесот мора да додаде вредност на клиентите.
No comments:
Post a Comment