Thursday, February 28, 2013

Дефиницијата на Davenport за бизнис процесите

Davenport (1993) го дефинира (бизнис) процесот како:
"Структуриран, мерлив сет на активности дизајнирани за да се произведе одреден излез за одреден клиент или пазар. Тоа значи големо внимание на тоа како делото е направено во рамките на една организација, за разлика од вниманието за што е фокусиран производот. Процесот е тоа специфично подредување на работните активности низ времето и просторот, со почеток и крај, и јасно дефинирани влезови и излези. Преземањето на процесот на пристап подразбира усвојување на гледните точки на клиентите. Процесите се структури со кои организацијата го прави она што е потребно за да произведуваат вредности за своите клиенти. "
Оваа дефиниција содржи одредени карактеристики кои процесот мора да ги поседува. Овие карактеристики се постигнуваат со фокусирање на бизнис логиката на процесот (како работа е завршена), наместо со земање на предвид на производот (она што е направено). По дефиницијата на Davenport’s за процесот може да се заклучи дека процесот мора да има јасно дефинирани граници, влез и излез, да се состои од помали делови, активности, кои се подредени во време и простор, дека мора да има приемник на исходите од процесот - клиент - и дека трансформацијата која се случува во рамките на процесот мора да додаде вредност на клиентите.

No comments:

Post a Comment